Naar boven
  • Op een werkdag voor 21.00 besteld, morgen in huis
  • GRATIS verzending in november!
  • 14 dagen bedenktijd Slechts €4,75 retour kosten
  • Veilig & vertrouwd winkelen

Retourneren en ruilen

Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?

Het retour zenden van de bestelling is mogelijk uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje. Sluit het ingevulde retourformulier bij en verpak het pakketje goed. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde DHL service punt. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; Het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven.

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?

Ja, ook dan geldt dat de geretourneerde artikelen alleen worden geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Dan hoef je overigens geen retourkosten te betalen!

Kan ik een artikel omruilen?

Als je een product wilt omruilen moet je het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen. Als je een artikel wilt ruilen stuur dan een Whats App bericht naar 0613824306 of een mail naar klantenservice@modecastelijn.nl dan wordt ervoor gezorgd dat je geen retour kosten betaald op het artikel dat retour gaat en dat je geen verzendkosten betaald op het nieuw te bestellen artikel.

Wanneer mag ik een artikel retour sturen?

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt hierin niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening en bedragen € 4,75. tenzij het een productklacht betreft. Je hoeft deze overigens niet zelf bij de vervoerder te betalen, maar wordt verrekend met het aan jouw uit te betalen bedrag

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij zullen de klacht dan beoordelen en de eventuele gemaakte verzendkosten terugstorten.

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op klantenservice@modecastelijn.nl, telefonisch via 046-4202050 of via WhatsappWhatsapp naar 0613824306