Naar boven
  • Gratis bezorging op Nieuwe Collectie Sale items gratis bezorgd vanaf €40,-
  • Werkdag voor 15.00 besteld, morgen in huis Veilig & vertrouwd winkelen
  • Meer dan 1000 artikelen op voorraad En direct leverbaar!
  • Familiebedrijf sinds 1953
  • Gratis achteraf betalen met Afterpay

Ruilen en retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen de pakketten met PostNL.
- Binnen Nederland: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen in huis.
- Voor België: 1-2 werkdagen
- Voor Duitsland 2-3 werkdagen 
Geen leveringen op zondag en maandag.

* Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Wat zijn de procedures bij een retour?
Indien je goederen retour wil sturen, dan vragen wij je deze te verpakken in de - indien redelijkerwijs mogelijk - oorspronkelijke verpakking die goed wordt afgesloten, samen met de retourbon. Wanneer je gebruik wil maken van retourneren plak je de retoursticker die bij de retourbon zit over de oorspronkelijke adressticker. Je kunt jouw retourzending vervolgens gratis afleveren bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Wanneer je van een andere vervoerder gebruik wil maken, zijn de directe kosten voor het terugsturen voor je eigen rekening. Het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, wordt binnen 14 dagen na herroeping op jouw rekening gestort.

In Nederland moeten retouren bij een PostNL punt worden afgegeven.

Let op! Het bedrag wordt binnen 14 dagen op jouw rekening gestort. 

Je kunt jouw pakketje in onze winkel retourneren.
Jouw retour mag naar onderstaande adres gestuurd worden:

Castelijn mode Beek
t.a.v. retour afdeling
Markt 71
6191 JK Beek

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening en bedragen €4,75 tenzij het een productklacht betreft. Je hoeft deze overigens niet zelf bij de vervoerder te betalen, maar dit wordt verrekend met het aan jou uit te betalen bedrag. 

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?
Ja, dat kan. In dit geval geldt ook dat het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald wanneer de artikelen onbeschadigd (behalve wanneer het beschadigd binnen gekomen is), ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking met aangehecht prijskaartje verpakt zijn. Wij vragen je om ook het retourformulier en retoursticker mee te nemen naar de winkel. Dan hoef je overigens geen retourkosten te betalen!

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij beoordelen de klacht en storten de eventueel gemaakte verzendkosten terug.  

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op klantenservice@modecastelijn.nl, telefonisch via 046-4202050 of via WhatsappWhatsapp naar 0613824306. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kan ik mijn bestelling herroepen? 
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Wat zijn de gevolgen van het herroepen van de bestelling? 
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten, indien alle artikelen uit jouw bestelling retour komen (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hoe moet ik de artikelen retour zenden na het herroepen van de overeenkomst? 
Verstuur de artikelen bij voorkeur in de originele verpakking retour en maak gebruik van het retour formulier. Wij vragen je om op het retourformulier in te vullen welke artikelen je retour stuurt en (optioneel) de retourreden door middel van de retourcode. Stop het retour-formulier in de doos en plak de adressticker op de buitenkant van de doos over de oorspronkelijke adressticker.

De retourzending kun je afgeven bij ons in de winkel of anders bij een PostNL punt bij jou in de omgeving indien je in Nederland woont.  Je retour wordt via de hierboven aangegeven vervoerders verzonden naar ons logistieke magazijn. 

Het adres van ons logistieke magazijn is:

Castelijn Mode Beek
t.a.v. Webshop
ordernummer
Markt 71
6191JK Beek
Nederland