Naar boven

Ruilen en retourneren

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening (behalve als je het zelf in de winkel afgeeft) en bedragen € 4,75. tenzij het een productklacht betreft. Je hoeft deze overigens niet zelf bij de vervoerder te betalen, maar ze worden verrekend met het aan jou uit te betalen bedrag.


Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?

Ja, dat kan. In dit geval geldt ook dat het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald wanneer de artikelen onbeschadigd (behalve wanneer het beschadigd binnen gekomen is), ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking met aangehecht prijskaartje verpakt zijn. Wij vragen je om ook het retourformulier en retoursticker mee te nemen naar de winkel. Dan hoef je overigens geen retourkosten te betalen!


Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?

Het retour zenden van de bestelling is mogelijk uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje. Sluit het ingevulde retourformulier bij en verpak het pakketje goed. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan jou bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op: het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven. De kosten voor het retour sturen zijn €4,75 tenzij het in de winkel wordt afgegeven.

Kan ik een artikel omruilen?

Als je een product wil omruilen moet je het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen. Als je een artikel wil ruilen, stuur dan een Whats App-bericht naar 0613824306 of een mail naar klantenservice@modecastelijn.nl , dan wordt ervoor gezorgd dat je geen retourkosten betaalt op het artikel dat retour gaat en dat je geen verzendkosten betaald op het nieuw te bestellen artikel.

Wanneer mag ik een artikel retour sturen?

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt hierin niet beschouwd als gebruik.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij zullen de klacht dan beoordelen en de eventuele gemaakte verzendkosten terugstorten.

Het adres van ons logistieke magazijn is:

Castelijn Mode Beek
t.a.v. webshop
(ordernummer)
Markt 71
6191JK Beek

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op klantenservice@modecastelijn.nl, telefonisch via 046-4202050 of via WhatsappWhatsapp naar 0613824306. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.