Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:
- iDeal
- Riverty
- Billink
- Visa
- Mastercard
- Bancontact
Waarom kan ik niet met Riverty betalen?
Riverty kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer.
Wanneer je voor het eerst gebruik wenst te maken van Riverty, is het niet mogelijk om de bestelling op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Jouw persoonlijke adres en afleveradres moeten overeenkomen.
Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van Riverty. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen. Dit kan je ook eenvoudig via de Riverty app doen. Meer over Riverty kun je hier lezen.
Worden er betaalkosten berekend?
Nee er worden geen betaalkosten berekend.
Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
In de winkelwagen kun je jouw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in jouw betaaloverzicht.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw e-mail. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.
Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen met Nieuwe collectie.
Bestellingen met sale Items worden gratis bezorgd vanaf €40,-. Voor bestellingen onder de €40 brengen wij €4,75 in rekening.
Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Ja, met je online aankoop spaar je punten.
Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen je artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.
Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat in de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel klantenservice@modecastelijn.nl.
Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.
Heb je verder nog vragen? Je kunt ons altijd Whatsappen op: 0613824306