Naar boven

Bestellen en betalen

Hoe log ik in / maak ik een account aan? 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je ervoor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. 

Hoe selecteer ik producten? 
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Acceptgiro: Afterpay

Als je kiest voor acceptgiro, dan ontvang je binnen twee weken na je bestelling de acceptgiro van de door jouw bestelde kleding. Deze dien je dan direct te betalen. Indien je artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen onder aftrek van de retourkosten van € 4,75 in mindering van het totaal door jou te betalen bedrag gebracht.  

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je jouw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in jouw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw e-mail. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Heb je verder nog vragen? Je kunt ons altijd Whatsappen op: 0613824306