Naar boven

Bestellen en betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan? 
Wanneer u al klant bent, kunt u rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien u nieuw in onze shop bent, kunt u ervoor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. 

Hoe selecteer ik producten? 
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt op de knop ‘bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Indien u meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kunt u het aantal aanpassen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Acceptgiro: Afterpay

Als je kiest voor acceptgiro, dan ontvangt je binnen twee weken na je bestelling de acceptgiro van de door jou bestelde kleding. Deze dien je dan direct te betalen. Indien je artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen onder aftrek van de retourkosten van € 4,75 in mindering van het totaal door jou te betalen bedrag gebracht.  

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je jouw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in jouw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Heb je verder nog vragen? Je kan ons altijd Whatsappe op: 0613824306