Naar boven
  • Werkdag voor 15.00 besteld, morgen in huis Veilig & vertrouwd winkelen
  • Gratis bezorging op Nieuwe Collectie Sale items gratis bezorgd vanaf €40,-
  • 14 dagen bedenktijd Thuiswinkel Waarborg certificaat
  • Gratis achteraf betalen met Afterpay

Bestellen en betalen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen de pakketten met PostNL. 

- Binnen Nederland: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen in huis.
- Voor België: 1-2 werkdagen
- Voor Duitsland 2-3 werkdagen 
Geen leveringen op zondag en maandag.

* Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Hoe log ik in / maak ik een account aan? 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je ervoor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. 

Hoe selecteer ik producten? 
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Afterpay
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
Voor alle betalingen en refunds aangaande iDEAL gebruiken wij de paymentprovider Buckaroo. De uiteindelijke betalingen worden verrekend door Buckaroo.

Waarom kan ik niet met Afterpay betalen?
Afterpay kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer.
Wanneer je voor het eerst gebruik wenst te maken van Afterpay, is het niet mogelijk om de bestelling op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Jouw persoonlijke adres en afleveradres moeten overeenkomen.

Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van Afterpay. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen. Dit kan je ook eenvoudig via de Afterpay app doen. Meer over Afterpay kun je hier lezen. 

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je jouw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in jouw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw e-mail. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen met Nieuwe collectie. Bestellingen met sale Items worden gratis bezorgd vanaf €40,-

Voor bestellingen onder de €40 brengen wij €4,75 in rekening.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Ja, met je online aankoop spaar je punten.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen je artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat in de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel klantenservice@modecastelijn.nl.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW? 
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.

Heb je verder nog vragen? Je kunt ons altijd Whatsappen op: 0613824306