Naar boven
  • Op een werkdag voor 15:00 uur besteld, morgen gratis bezorgd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis achteraf betalen met Afterpay
  • Niet goed? Geld terug!

Verzendinformatie

De volgende informatie vind je op deze pagina:

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Aangepaste levering vanwege Carnaval.

Besteld op: Bezorgd op:
Vrijdag 21 februari
na 15:00 uur
Donderdag 27 februari
Zaterdag 22 februari Donderdag 27 februari
Zondag 23 februari Donderdag 27 februari
Maandag 24 februari Donderdag 27 februari
Dinsdag 25 februari Donderdag 27 februari
Woensdag 26 februari
tot 15:00 uur
Donderdag 27 februari

Binnen Nederland

  • PostNL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.
Besteld voor 15:00 uur: Bezorgd op:
maandag dinsdag
dinsdag woensdag
woensdag donderdag
donderdag vrijdag
vrijdag zaterdag
zaterdag dinsdag
zondag dinsdag
  • Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

    Ben je niet thuis als we jouw pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

    Niet thuis bij eerste bezorgpoging
    Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen ze op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.

    Niet thuis bij tweede bezorgpoging
    Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

    Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
    Ze bewaren jouw pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen ze het terug naar de afzender.

  • Onze bestelling worden bezorgd door PosNL. Zij doen hun uiterste best om onze belofte aan jou waar te maken. Echter kan het bij uitzondering voorkomen dat dit niet waargemaakt kan worden. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.


Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Graag zelfs! We vinden het gezellig als je bij ons langs komt. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je jouw bestelling bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend. 

Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL punt laten bezorgen?
Je kunt je bestelling laten bezorgen bij een PostNL punt naar keuze. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen.


Heb je verder nog vragen? Je kunt ons altijd Whatsappen op: 0613824306