Reserveren

Heb ik een account nodig om een artikel te reserveren?
Nee, je hebt geen account nodig om een artikel te reserveren.

Hoe reserveer ik een artikel?
Reserveren op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je ‘’Reserveren in de winkel’’. Daarna kies je de juiste maat en en vul je jouw gegevens in. Als alles is ingevuld druk je op reserveren en je reservering is geplaatst.

Hoeveel artikelen kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt 2 maten per artikel tegelijk reserveren. Wil je meer artikelen reserveren dan kan je uiteraard meerdere reserveringen plaatsen.

Hoe kan ik mijn reservering betalen?
Als je een reservering hebt geplaatst hoef je nog geen betaling te doen. In onze winkel kan je het gekozen artikel passen. Is het artikel goed, kun je aan onze kassa betalen op verschillende manieren, namelijk:
  • Contant
  • Pinnen
  • Creditcard
  • Castelijn Mode Beek cadeaubon
  • Fashion Cheque
  • VVV cadeaubon
Hoe weet ik dat mijn reservering is gelukt?
Als je een reservering hebt geplaatst dan krijg je van ons een bevestiging per mail. Hierop staat een overzicht van de door jou gereserveerde artikelen.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, je kan je reservering annuleren. Bel hiervoor naar 046-4202050, WhatsApp naar 0613824306 of stuur een mail naar klantenservice@modecastelijn.nl.

Hoelang duurt het voordat mijn reservering klaar hangt?
Tijdens openingstijden van onze winkel duurt het 2 uur voordat je reservering klaar hangt. Bestel je op tijden dat de winkel gesloten is dan hangt je reservering een half uur nadat de winkel open is voor je klaar.
Klantenservice