Naar boven
  • Familiebedrijf sinds 1953
  • Gratis bezorging op Nieuwe Collectie Sale items gratis bezorgd vanaf €40,-
  • Thuiswinkel Waarborg certificaat
  • 14 dagen bedenktijd
  • Meer dan 1.000 artikelen op voorraad
  • Gratis achteraf betalen met Afterpay

Retourneren

Stap 1

Vul het retourformulier volledig in.

Stap 2

Retourneer je pakketje binnen 14 dagen via ons retourportaal of breng het terug in onze winkel.

Stap 3

We verwerken je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.

 
Retourportaal

Meld je pakket aan via ons retourportaal en laat het ophalen (€5,99) of breng je pakket naar een dichtstbijzijnde DHL* of UPS* punt (*€5,39).

Retour aanmelden
 
Retourvoorwaarden In het kort:
  • Het artikel is voorzien van ons label en is onbeschadigd.
  • Het artikel is niet gedragen of gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek te hebben (passen mag natuurlijk altijd).
  • Het retourformulier moet volledig zijn ingevuld.
  • De kosten voor het retour sturen zijn €5,39 en de kosten voor retour laten ophalen zijn €5,99. Deze kosten betaal je rechstreeks in ons retourportaal. Kom je zelf het pakket brengen naar onze winkel dan betaal je geen retourkosten.
  • Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben.


Wat zijn de procedures bij een retour?
Indien je goederen retour wil sturen, dan vragen wij je deze te verpakken in de - indien redelijkerwijs mogelijk - oorspronkelijke verpakking die goed wordt afgesloten, samen met de retourformulieren. Dan meld je jouw retour eenvoudig aan via ons retourportaal. Je hebt dan 2 opties. Of je meld je retour aan en brengt het naar een DHL of UPS punt (€5,39) of je laat het thuis ophalen door DHL (€5,99). Deze kosten reken je direct af in ons retourportaal.

Let op! Het bedrag wordt binnen 14 dagen op jouw rekening gestort. 

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening en bedragen €5,39 voor het versturen met DHL of UPS. Of je laat het thuisophalen voor €5,99 door DHL. Gaat het om een productklacht? Neem dan contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar klantenservice@modecastelijn.nl.

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?
Ja, dat kan. In dit geval geldt ook dat het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald wanneer de artikelen onbeschadigd (behalve wanneer het beschadigd binnen gekomen is), ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking met aangehecht prijskaartje verpakt zijn. Wij vragen je om ook het retourformulier mee te nemen naar de winkel. Dan hoef je overigens geen retourkosten te betalen!

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar klantenservice@modecastelijn.nl.

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op klantenservice@modecastelijn.nl, telefonisch via 046-4202050 of via WhatsappWhatsapp naar 06-13824306. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kan ik mijn bestelling herroepen? 
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Wat zijn de gevolgen van het herroepen van de bestelling? 
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten, indien alle artikelen uit jouw bestelling retour komen (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hoe moet ik de artikelen retour zenden na het herroepen van de overeenkomst? 
Verstuur de artikelen bij voorkeur in de originele verpakking retour en maak gebruik van het retour formulier. Wij vragen je om op het retourformulier in te vullen welke artikelen je retour stuurt en (optioneel) de retourreden door middel van de retourcode. Stop het retour-formulier in de doos en plak de adressticker op de buitenkant van de doos over de oorspronkelijke adressticker.

De retourzending kun je afgeven bij ons in de winkel of anders bij een PostNL punt bij jou in de omgeving indien je in Nederland woont.  Je retour wordt via de hierboven aangegeven vervoerders verzonden naar ons logistieke magazijn. 

Het adres van ons logistieke magazijn is:

Castelijn Mode Beek
t.a.v. Webshop
ordernummer
Markt 71
6191JK Beek
Nederland